loading...

انواع تعمير لوازم خانگي برند دوو در تهران

تعمير يخچال دوو ، تعمير يخچال سايد دوو ، تعمير ظرفشويي دوو ، تعمير لباسشويي دوو ، تعمير كولرگازي دوو ، تعمير مايكروفر دوو و تعمير جاروبرقي دوو ، تعميركار دوو

بازدید : 8
جمعه 5 اسفند 1401 زمان : 11:28

دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی دوره ای است که مناسب برای اشتغال و بازار کار در آموزشگاه پایتخت فناوری طراحی شده است. سرفصل های این دوره در دو گروه تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی (یخچال معمولی و ساید بای ساید، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و …) و تعمیرات قسمت فرمان دهنده یعنی برد الکترونیک لوازم خانگی (یخچال، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، کولر گازی، پکیج، مایکروفر ) ارائه و تدریس می شوند.

  • طول مدت این دوره 80 ساعت آموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از این زمان به صورت کاملاً عملی خواهد بود.
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی از صفر و مباحث ابتدایی شروع شده و تا پیشرفته ترین مباحث آن مطرح به صورت آموزش تئوری و عملی تحت نظر اساتید مجرب و صاحب نام حوزه تعمیرات لوازم خانگی و برق الکترونیک در 2 بخش مجزا برای آموزش تعمیرات مکانیک لوازم خانگی و تعمیرات برد لوازم خانگی برگزار میشود.
  • این دوره شامل آموزش تعمیرات لوازم خانگی مختلف از جمله تعمیرات لوازم برقی دارای برد و لوازم بدون برد چون : تعمیر مایکروفر، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و … میباشد.
  • کلاس های عملی در کارگاه های کاملاً مجهز به تجهیزات تخصصی برای تعمیرات لوازم خانگی و کسب تجربه های واقعی در تعمیر لوازم خانگی به صورت پروژه محور برگزار میگردد.
  • شرکت کنندگان میتوانند از خدمات رایگان آموزشگاه پایتخت فناوری از جمله پشتیبانی نامحدود و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار و راه اندازی کسب و کار شخصی استفاده نمایند.
  • پس از اتمام دوره شرکت کنندگان مدرک فنی حرفه ای آموزشگاه را دریافت میکنند تا با استفاده از آن برای استخدام در شرکت های معتبر، مهاجرت و دریافت پروانه کسب برای راه اندازی کسب و کار و مغازه تعمیرات لوازم خانگی به صورت قانونی و معتبر توانایی اقدام را داشته باشند.
  • 30 درصد تخفیف در هزینه دوره تعمیر لوازم خانگی برای مدت محدود برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
  • خوابگاه برای اسکان در نزدیکترین محل به آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی با کمترین هزینه معرفی میشود.

هزینه دوره تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات برد لوازم خانگی
هزینه دوره: 3/000/000
هزینه با تخفیف: 2/100/000
دوره خصوصی: 3/800/000
تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی
هزینه دوره: 5/430/000
هزینه با تخفیف: 3/800/000
دوره خصوصی: 6/200/000
دوره تعمیر لوازم خانگی خرد
هزینه دوره: 5/000/000
هزینه با تخفیف: 3/500/000
دوره خصوصی: 6/000/000

بازار کار شغل تعمیرات لوازم خانگی

گسترش تکنولوژی منجر به تولید انواع لوازم خانگی به منظور سهولت کار شده است و شرکت های تولید کننده لوازم خانگی تولید محصولات خود را بسیار افزایش داده اند. افزایش تقاضا برای یک محصول منجر به افزایش تولید آن و در نهایت رونق بازار کار برای این حرفه می شود. علاوه بر بازار کار عالی برای تولیدکنندگان لوازم خانگی، افرادی که در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعال هستند نیز از بازار کار پررونق آن بهره می برند.

همه دستگاههای خانگی مکانیکی و الکترونیکی ممکن است به دلایلی دچار مشکل و نقص های مختلف شوند و دستگاه کار نکند یا به درستی کار نکند. با توجه به این که در صورت خرابی لوازم خانگی، خرید یک دستگاه جدید هزینه بر است، افراد ترجیح می دهند دستگاه را تعمیر کنند زیرا این امر هزینه بسیار کمتری در پی دارد.

این موضوع در کشور ما از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا در سال های اخیر با موضوع تحریم ها روبرو شده است و برای خرید لوازم خانگی باید هزینه زیادی پرداخت شود. اما نکته مهم در بازار کار شغل تعمیرات لوازم خانگی مهارت و ارائه شغل خوب است. تعمیرکاران حرفه ای با گذراندن دوره مربوطه، از این شغل درآمد بالایی کسب می کنند.

سرمایه لازم برای ورود به شغل تعمیر لوازم خانگی

یکی از مسائلی که افراد هنگام راه اندازی یک کسب و کار با آن روبرو می شوند و برای بسیاری از افراد به دغدغه تبدیل شده است، بحث نیاز به سرمایه است. شروع یک حرفه جدید مطمئناً برای خرید یک مغازه یا ابزار کار به مقدار مشخصی سرمایه نیاز دارد، اما این مقدار در شغل های مختلف متفاوت است و ممکن است برای برخی مشاغل به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز داشته باشد. اما در هر صورت توجه به همه جنبه های کار ضروری است.

به طور کلی مشاغل فنی از جمله مشاغلی هستند که نسبت به سایر مشاغل به سرمایه کمتری نیاز دارند و به مهارت های فنی بیشتری نیاز دارند. تعمیر لوازم برقی منزل در دسته مشاغل فنی قرار می گیرد که راه اندازی آنها نیاز به سرمایه هنگفتی ندارد و می توان آنها را با مبلغ کمی شروع کرد.

هزینه شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی که حدود 1 تا 2 میلیون تومان است به علاوه هزینه ارائه ابزار کار که به 5 میلیون تومان می رسد، آخرین سرمایه گذاری مورد نیاز برای این شغل است. اگر شخصی می خواهد یک فروشگاه و مکانی برای انجام تعمیرات راه اندازی کند، باید مبلغ اجاره یا خرید یک فروشگاه را نیز در نظر بگیرد. اما مزیت این شغل این است که می توانید در شرکت های مختلف تعمیر کار کنید و نیازی به تهیه مغازه نیست.

کسب درآمد بالا از تعمیرات لوازم خانگی

برای توسعه تجارت و افزایش درآمد خود از تعمیر لوازم خانگی، بعد از گذراندن دورهای آموزش تعمیرات لوازم خانگی باید از ترفندهای مختلف استفاده کنید و نکات مهمی را رعایت کنید.

یکی از مهمترین مواردی که می تواند منجر به درآمد تعمیرات لوازم خانگی بالا شود، کیفیت بالای کار است. مطمئناً مشتریان تعمیر لوازم خانگی خود را به شخصی واگذار می کنند که مهارت و تجربه بالایی در انجام کار دارد و قادر است دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر کند. کار کیفیت می تواند نقش کلیدی در افزایش تعداد مشتریان داشته باشد.

سرعت کار مسأله دیگری است که تعمیرکاران لوازم خانگی باید برای بهبود کار خود در نظر بگیرند. وسایل مختلف که خراب می شوند معمولاً اقلام ضروری خانه هستند که باید فوراً تعمیر شوند. در نتیجه، تعمیر لوازم خانگی باید با سرعت بالا و کار با کیفیت به موقع تحویل داده شوند. این امر رضایت مشتریان را جلب می کند و باعث می شود افراد برای تعمیر سایر تجهیزات خود به شما مراجعه کنند.

تبلیغات مناسب و حرفه ای نیز می تواند تاثیر بسزایی در افزایش درآمد تعمیرکاران لوازم خانگی داشته و شما را به دیگران معرفی کند. به طور کلی تبلیغات نقش بسیار مهمی در توسعه بسیاری از مشاغل از جمله تعمیر لوازم خانگی دارد.

مشاغل مربوط به تعمیر لوازم خانگی

هنگام ورود به شغل، باید اطلاعاتی در مورد مشاغل مربوط به آن حرفه داشته باشید. با داشتن اطلاعات کافی در مورد شغل مورد نظر، می توانید شغل خود را به دیگران ارائه دهید و با مذاکره با افرادی که در این حرفه ها کار می کنند به افزایش درآمد خود کمک کنید.

نمایندگی های لوازم خانگی از جمله مشاغل مربوط به کار تعمیر لوازم خانگی هستند و می توانید با صحبت با صاحبان این شرکت ها از آنها بخواهید نصب، نگهداری و تعمیر تجهیزات مشتریان خود را به شما بسپارند علاوه بر این، فروشندگان لوازم یدکی انواع لوازم خانگی مانند یخچال، قطعات شستشو و … با تجارت تعمیر لوازم خانگی مرتبط هستند. رشته های تعمیرات بازار کار خوبی دارند و هر ساله تعداد زیادی از افراد پس از گذراندن دوره های اموزشی وارد بازار کار می شوند.

دیدن آموزش های لازم برای تعمیر و ترمیم دستگاه ها نیز یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای شروع حرفه تعمیر لوازم برقی است که می توانید با شرکت در دوره مرتبط در آموزشگاه ما، اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت کنید.

ابزار مورد نیاز شروع شغل لوازم خانگی

شغل تعمیر لوازم خانگی از جمله کارهای فنی است که برای انجام دادن آن باید ابزار مخصوصی در اختیار داشت. اهمیت این لوازم به اندازه ای است که کیفیت، سرعت و امنیت کار و فرد تعمیرکار وابسته به آن هاست.

از موارد مهمی که مدرسین مجرب و کاربلد در کلاس آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه پایتخت فناوری به کارآموزان تعلیم می دهند، لوازم مورد نیاز در تعمیر لوازم منزل است. شما با شرکت در این دوره با اسامی و کاربردهای هر کدام از آن ها آشنا شده و نحوه استفاده از آن را فرا خواهید گرفت.

اموزش عملی در کارگاه مجهز به همراه دوره کارورزی، این فرصت را برای کارآموزان ایجاد می کند تا دانسته های تئوری خود در مورد ابزارآلات ضروری در تعمیرات را به صورت عملی به کار بگیرند. در نتیجه شما در ساعت های حضورتان در کارگاه و دوره های کارورزی، با این ابزار کار می کنید و بیشتر با خم و چم کار آشنا می شوید.

به صورت کلی ابزار مورد نیاز تعمیرات لوازم خانگی را در دو دسته قرار می دهیم: دسته اول ابزار مکانیک لوازم خانگی ست که شامل ست پیچ گوشتی چهار سو و دو سو، سیستم جوشکاری هواگاز، پمپ وکیوم، دست آچار بکس، دست آچار تخت و رینگی و … می باشد. در دسته دوم نیز ابزار تعمیرات برد لوازم خانگی قرار می گیرند مانند هیتر و هویه، لحیم و روغن لحیم، مولتی متر دیجیتال، پنس، منبع تغذیه و … .

چگونه تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی شویم؟

با توجه به رونق بازار تعمیر این لوازم و درآمد بالایی که می توان از این طریق کسب کرد، بسیاری از افراد می خواهند وارد این حرفه شوند اما نحوه ورود به آن را نمی دانند. برای ورود به این شغل می توانید مدتی به عنوان شاگرد یا کارآموز با یک معلم مجرب کار کرده و با تکنیک های این شغل آشنا شوید.

این کار مهارت های عملی شما را افزایش می دهد، اما اموزش تئوری به شما نمی دهد. بنابراین ممکن است در تعمیر لوازم خانگی خود با فناوری های جدید دچار مشکل شوید. علاوه بر این، با تحصیل در زمینه تعمیر لوازم خانگی که یکی از رشته ها در زمینه کار و دانش در هنرستان است، بسیاری از افراد می توانند مهارت های مورد نیاز شغل تعمیرات لوازم برقی را کسب کرده و وارد این حرفه شوند. دانشجویان رشته برق و الکترونیک در دانشگاه نیز قادر به تعمیر لوازم خانگی هستند.

یکی دیگر از راههای ورود به تجارت تعمیر لوازم خانگی شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی مرتبط با این شغل است. آموزشگاه های مختلفی وجود دارد که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کنند و آموزش های تئوری و عملی را برای علاقمندان به کار در این زمینه ارائه می دهند

پس از اتمام دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی، به افراد مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا می شود که با آن می توانند شغل خود را آغاز کرده و همچنین این فعالیت را در سایر کشورها انجام دهند. هنگام انتخاب آموزشگاه، باید دقت کافی را داشته باشید و در اموزشگاهی ثبت نام کنید که با داشتن اساتید مجرب بتواند اطلاعات را به کارآموزان منتقل کند.

برای حرفه ای شدن در کار تعمیر لوازم خانگی، پس از شرکت در دوره تعمیر لوازم خانگی، باید دانش خود را در زمینه فناوری های جدید انواع لوازم خانگی افزایش داده و تکنیک های مورد نیاز برای پیشرفت در این حرفه را فرا بگیرید.

برای ثبت نام در دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی پایتخت فناوری و کسب اطلاعات درباره این دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://paytakhtfanavari.com/courses/home-appliances-repair-training/

دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی دوره ای است که مناسب برای اشتغال و بازار کار در آموزشگاه پایتخت فناوری طراحی شده است. سرفصل های این دوره در دو گروه تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی (یخچال معمولی و ساید بای ساید، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و …) و تعمیرات قسمت فرمان دهنده یعنی برد الکترونیک لوازم خانگی (یخچال، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، کولر گازی، پکیج، مایکروفر ) ارائه و تدریس می شوند.

  • طول مدت این دوره 80 ساعت آموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از این زمان به صورت کاملاً عملی خواهد بود.
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی از صفر و مباحث ابتدایی شروع شده و تا پیشرفته ترین مباحث آن مطرح به صورت آموزش تئوری و عملی تحت نظر اساتید مجرب و صاحب نام حوزه تعمیرات لوازم خانگی و برق الکترونیک در 2 بخش مجزا برای آموزش تعمیرات مکانیک لوازم خانگی و تعمیرات برد لوازم خانگی برگزار میشود.
  • این دوره شامل آموزش تعمیرات لوازم خانگی مختلف از جمله تعمیرات لوازم برقی دارای برد و لوازم بدون برد چون : تعمیر مایکروفر، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و … میباشد.
  • کلاس های عملی در کارگاه های کاملاً مجهز به تجهیزات تخصصی برای تعمیرات لوازم خانگی و کسب تجربه های واقعی در تعمیر لوازم خانگی به صورت پروژه محور برگزار میگردد.
  • شرکت کنندگان میتوانند از خدمات رایگان آموزشگاه پایتخت فناوری از جمله پشتیبانی نامحدود و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار و راه اندازی کسب و کار شخصی استفاده نمایند.
  • پس از اتمام دوره شرکت کنندگان مدرک فنی حرفه ای آموزشگاه را دریافت میکنند تا با استفاده از آن برای استخدام در شرکت های معتبر، مهاجرت و دریافت پروانه کسب برای راه اندازی کسب و کار و مغازه تعمیرات لوازم خانگی به صورت قانونی و معتبر توانایی اقدام را داشته باشند.
  • 30 درصد تخفیف در هزینه دوره تعمیر لوازم خانگی برای مدت محدود برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
  • خوابگاه برای اسکان در نزدیکترین محل به آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی با کمترین هزینه معرفی میشود.

هزینه دوره تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات برد لوازم خانگی
هزینه دوره: 3/000/000
هزینه با تخفیف: 2/100/000
دوره خصوصی: 3/800/000
تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی
هزینه دوره: 5/430/000
هزینه با تخفیف: 3/800/000
دوره خصوصی: 6/200/000
دوره تعمیر لوازم خانگی خرد
هزینه دوره: 5/000/000
هزینه با تخفیف: 3/500/000
دوره خصوصی: 6/000/000

بازار کار شغل تعمیرات لوازم خانگی

گسترش تکنولوژی منجر به تولید انواع لوازم خانگی به منظور سهولت کار شده است و شرکت های تولید کننده لوازم خانگی تولید محصولات خود را بسیار افزایش داده اند. افزایش تقاضا برای یک محصول منجر به افزایش تولید آن و در نهایت رونق بازار کار برای این حرفه می شود. علاوه بر بازار کار عالی برای تولیدکنندگان لوازم خانگی، افرادی که در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعال هستند نیز از بازار کار پررونق آن بهره می برند.

همه دستگاههای خانگی مکانیکی و الکترونیکی ممکن است به دلایلی دچار مشکل و نقص های مختلف شوند و دستگاه کار نکند یا به درستی کار نکند. با توجه به این که در صورت خرابی لوازم خانگی، خرید یک دستگاه جدید هزینه بر است، افراد ترجیح می دهند دستگاه را تعمیر کنند زیرا این امر هزینه بسیار کمتری در پی دارد.

این موضوع در کشور ما از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا در سال های اخیر با موضوع تحریم ها روبرو شده است و برای خرید لوازم خانگی باید هزینه زیادی پرداخت شود. اما نکته مهم در بازار کار شغل تعمیرات لوازم خانگی مهارت و ارائه شغل خوب است. تعمیرکاران حرفه ای با گذراندن دوره مربوطه، از این شغل درآمد بالایی کسب می کنند.

سرمایه لازم برای ورود به شغل تعمیر لوازم خانگی

یکی از مسائلی که افراد هنگام راه اندازی یک کسب و کار با آن روبرو می شوند و برای بسیاری از افراد به دغدغه تبدیل شده است، بحث نیاز به سرمایه است. شروع یک حرفه جدید مطمئناً برای خرید یک مغازه یا ابزار کار به مقدار مشخصی سرمایه نیاز دارد، اما این مقدار در شغل های مختلف متفاوت است و ممکن است برای برخی مشاغل به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز داشته باشد. اما در هر صورت توجه به همه جنبه های کار ضروری است.

به طور کلی مشاغل فنی از جمله مشاغلی هستند که نسبت به سایر مشاغل به سرمایه کمتری نیاز دارند و به مهارت های فنی بیشتری نیاز دارند. تعمیر لوازم برقی منزل در دسته مشاغل فنی قرار می گیرد که راه اندازی آنها نیاز به سرمایه هنگفتی ندارد و می توان آنها را با مبلغ کمی شروع کرد.

هزینه شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی که حدود 1 تا 2 میلیون تومان است به علاوه هزینه ارائه ابزار کار که به 5 میلیون تومان می رسد، آخرین سرمایه گذاری مورد نیاز برای این شغل است. اگر شخصی می خواهد یک فروشگاه و مکانی برای انجام تعمیرات راه اندازی کند، باید مبلغ اجاره یا خرید یک فروشگاه را نیز در نظر بگیرد. اما مزیت این شغل این است که می توانید در شرکت های مختلف تعمیر کار کنید و نیازی به تهیه مغازه نیست.

کسب درآمد بالا از تعمیرات لوازم خانگی

برای توسعه تجارت و افزایش درآمد خود از تعمیر لوازم خانگی، بعد از گذراندن دورهای آموزش تعمیرات لوازم خانگی باید از ترفندهای مختلف استفاده کنید و نکات مهمی را رعایت کنید.

یکی از مهمترین مواردی که می تواند منجر به درآمد تعمیرات لوازم خانگی بالا شود، کیفیت بالای کار است. مطمئناً مشتریان تعمیر لوازم خانگی خود را به شخصی واگذار می کنند که مهارت و تجربه بالایی در انجام کار دارد و قادر است دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر کند. کار کیفیت می تواند نقش کلیدی در افزایش تعداد مشتریان داشته باشد.

سرعت کار مسأله دیگری است که تعمیرکاران لوازم خانگی باید برای بهبود کار خود در نظر بگیرند. وسایل مختلف که خراب می شوند معمولاً اقلام ضروری خانه هستند که باید فوراً تعمیر شوند. در نتیجه، تعمیر لوازم خانگی باید با سرعت بالا و کار با کیفیت به موقع تحویل داده شوند. این امر رضایت مشتریان را جلب می کند و باعث می شود افراد برای تعمیر سایر تجهیزات خود به شما مراجعه کنند.

تبلیغات مناسب و حرفه ای نیز می تواند تاثیر بسزایی در افزایش درآمد تعمیرکاران لوازم خانگی داشته و شما را به دیگران معرفی کند. به طور کلی تبلیغات نقش بسیار مهمی در توسعه بسیاری از مشاغل از جمله تعمیر لوازم خانگی دارد.

مشاغل مربوط به تعمیر لوازم خانگی

هنگام ورود به شغل، باید اطلاعاتی در مورد مشاغل مربوط به آن حرفه داشته باشید. با داشتن اطلاعات کافی در مورد شغل مورد نظر، می توانید شغل خود را به دیگران ارائه دهید و با مذاکره با افرادی که در این حرفه ها کار می کنند به افزایش درآمد خود کمک کنید.

نمایندگی های لوازم خانگی از جمله مشاغل مربوط به کار تعمیر لوازم خانگی هستند و می توانید با صحبت با صاحبان این شرکت ها از آنها بخواهید نصب، نگهداری و تعمیر تجهیزات مشتریان خود را به شما بسپارند علاوه بر این، فروشندگان لوازم یدکی انواع لوازم خانگی مانند یخچال، قطعات شستشو و … با تجارت تعمیر لوازم خانگی مرتبط هستند. رشته های تعمیرات بازار کار خوبی دارند و هر ساله تعداد زیادی از افراد پس از گذراندن دوره های اموزشی وارد بازار کار می شوند.

دیدن آموزش های لازم برای تعمیر و ترمیم دستگاه ها نیز یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای شروع حرفه تعمیر لوازم برقی است که می توانید با شرکت در دوره مرتبط در آموزشگاه ما، اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت کنید.

ابزار مورد نیاز شروع شغل لوازم خانگی

شغل تعمیر لوازم خانگی از جمله کارهای فنی است که برای انجام دادن آن باید ابزار مخصوصی در اختیار داشت. اهمیت این لوازم به اندازه ای است که کیفیت، سرعت و امنیت کار و فرد تعمیرکار وابسته به آن هاست.

از موارد مهمی که مدرسین مجرب و کاربلد در کلاس آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه پایتخت فناوری به کارآموزان تعلیم می دهند، لوازم مورد نیاز در تعمیر لوازم منزل است. شما با شرکت در این دوره با اسامی و کاربردهای هر کدام از آن ها آشنا شده و نحوه استفاده از آن را فرا خواهید گرفت.

اموزش عملی در کارگاه مجهز به همراه دوره کارورزی، این فرصت را برای کارآموزان ایجاد می کند تا دانسته های تئوری خود در مورد ابزارآلات ضروری در تعمیرات را به صورت عملی به کار بگیرند. در نتیجه شما در ساعت های حضورتان در کارگاه و دوره های کارورزی، با این ابزار کار می کنید و بیشتر با خم و چم کار آشنا می شوید.

به صورت کلی ابزار مورد نیاز تعمیرات لوازم خانگی را در دو دسته قرار می دهیم: دسته اول ابزار مکانیک لوازم خانگی ست که شامل ست پیچ گوشتی چهار سو و دو سو، سیستم جوشکاری هواگاز، پمپ وکیوم، دست آچار بکس، دست آچار تخت و رینگی و … می باشد. در دسته دوم نیز ابزار تعمیرات برد لوازم خانگی قرار می گیرند مانند هیتر و هویه، لحیم و روغن لحیم، مولتی متر دیجیتال، پنس، منبع تغذیه و … .

چگونه تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی شویم؟

با توجه به رونق بازار تعمیر این لوازم و درآمد بالایی که می توان از این طریق کسب کرد، بسیاری از افراد می خواهند وارد این حرفه شوند اما نحوه ورود به آن را نمی دانند. برای ورود به این شغل می توانید مدتی به عنوان شاگرد یا کارآموز با یک معلم مجرب کار کرده و با تکنیک های این شغل آشنا شوید.

این کار مهارت های عملی شما را افزایش می دهد، اما اموزش تئوری به شما نمی دهد. بنابراین ممکن است در تعمیر لوازم خانگی خود با فناوری های جدید دچار مشکل شوید. علاوه بر این، با تحصیل در زمینه تعمیر لوازم خانگی که یکی از رشته ها در زمینه کار و دانش در هنرستان است، بسیاری از افراد می توانند مهارت های مورد نیاز شغل تعمیرات لوازم برقی را کسب کرده و وارد این حرفه شوند. دانشجویان رشته برق و الکترونیک در دانشگاه نیز قادر به تعمیر لوازم خانگی هستند.

یکی دیگر از راههای ورود به تجارت تعمیر لوازم خانگی شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی مرتبط با این شغل است. آموزشگاه های مختلفی وجود دارد که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کنند و آموزش های تئوری و عملی را برای علاقمندان به کار در این زمینه ارائه می دهند

پس از اتمام دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی، به افراد مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا می شود که با آن می توانند شغل خود را آغاز کرده و همچنین این فعالیت را در سایر کشورها انجام دهند. هنگام انتخاب آموزشگاه، باید دقت کافی را داشته باشید و در اموزشگاهی ثبت نام کنید که با داشتن اساتید مجرب بتواند اطلاعات را به کارآموزان منتقل کند.

برای حرفه ای شدن در کار تعمیر لوازم خانگی، پس از شرکت در دوره تعمیر لوازم خانگی، باید دانش خود را در زمینه فناوری های جدید انواع لوازم خانگی افزایش داده و تکنیک های مورد نیاز برای پیشرفت در این حرفه را فرا بگیرید.

برای ثبت نام در دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی پایتخت فناوری و کسب اطلاعات درباره این دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://paytakhtfanavari.com/courses/home-appliances-repair-training/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 2966
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی